måndag


Det
är bra. Det löste sig. Allt är finemang :) TACK.
Högtalaren på datorn har lagt av. Hoppas Bengt fixar snart, under tiden får jag spela på telefonen. Kan inte sitta vid datorn utan musik, det är otänkbart, så är det bara.
Tillbaka till skolan idag igen då. Det var hyfsat slappt, men jag börjar få ångest inför imorgon då jag och Madde ska ha vattengympa. Var i simhallen förut och försökte få bukt med vårat program. Det gick ju inte sådär jättebra men jag tror vi löser det. Behöver skriva en sån där, vad kallas det.. Ett papper man lämnar in innan lektionen. Ska till Staffan ikväll och öva så får se till att skriva den innan halv sju. Jag är så himla trög! Jag och läxor och inlämningarbeten.. Lägger dom åt sidan, gör massa andra saker istället. Och det finns verkligen mycket annat att göra också så jag dränker mig själv omedvetet, i princip. Det är så mycket jag vill göra, jag borde egentligen skriva upp allt och göra upp ett schema för mig själv. Då skulle jag hinna mycket mer och inte söla bort all tid, för det lyckas jag rätt bra med också. Ja, tror ta mig tusan att jag ska göra det. Om jag har såpass disciplin på mig själv.. Nej då var det ju det där med att ha självkontroll :)
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0