50 års kalas








Var
på 50-års kalas i helgen. Ann Catherine fyllde här om dagen och då firades hon i bystugan. Det bjöds på världens buffé med vin, ost, kex  efter maten och tårta och kaffe till efterrätt. Föråt mig på maten, det var verkligen jätte gott. Och hon fick en del mat över så både hon och pappa har nog käkat sig mätta på italiensk buffé vid det här laget.
Snart, snart är det valborg. Vi har rusat igenom april, ingen förstår vart tiden har tagit vägen. Idag är det 20 grader varmt ute, det är ljummet. I Arvika har träden blivit gröna och gräset ska klippas när som helst. Shit. Kolla bara på dagens datum. 27 april. Jag har inte reflekterat över varken datumet eller temperaturerna utomhus förrän nu. Det övergår mitt förstånd på nåt vis, ändå känner jag mig väldigt lycklig. Tänk om jag bara kunde lugna ner mig lite, trappa ner lite på farten. Det går så helsikes fort just nu!

I'm gonna buy a one way ticket on a west bound train
See how far I can go, because I can
I'm gonna go out dancing in the pouring rain
And talk to someone I don't know
I'm gonna buy a one way ticket on a west bound train
Gonna have my breakfast with pink champagne
I'm gonna sail the ocean, I'm gonna spread my wings
I'm gonna climb that mountain, gonna do everything :)

Håll i er.. Countdown 2009: 30 skoldagar kvar!
(v

Kommentarer
Postat av: Josefine såklart!

Det är ju jag som har fixat lite med min blogg :) blev de bra?

2009-04-27 @ 22:21:44
Postat av: Josefine såklart!

Det är ju jag som har fixat lite med min blogg :) blev de bra?

2009-04-27 @ 22:21:48
Postat av: Josefine såklart!

det är ju jag som har fixat med min blogg :) blev den bra? :P haah!

2009-04-27 @ 22:23:33
URL: http://josefinethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0