fredag

Nu ska jag ta mig i kragen och skriva! Seriöst, vad dålig jag är på det nu.
Fredag, äntligen :) Redan i tisdags när jag slog upp ögonen tänkte jag att det var fredag, men drömma kan man ju.
I måndags tog vi skolkort. Man blir nästan aldrig nöjd kan jag då kort sammanfatta det. Efter skolan åkte jag och Amanda till Karlstad. Köpte ingenting, glömde till och med att kolla efter grejerna vi skulle kolla efter. Men det var inte fel i alla fall ;) I tisdags startade vi för sent hemifrån så jag och Madde kom lite sent till idrotten, men vi hade ändå bara sammarbetsövningar nere vid Palmviken. Ganska slappt. Åkte lite senare på eftermiddagen ut till Ingesund och hade sånglektion med Rebecca. Givande! I onsdags var tåget inställt så vi kom inte till skolan förrän fem i nio. Missade därmed första lektionen av våran dubbeltimme kulturhistoria. Jag var inte speciellt arg över det ;) På idrotten sprang/gick vi i Styckåsskogen, jag, Amelie, Karin och Madde. Igår stannade jag kvar efter skolan och gick på gymmet. Det gör ont lite varstans idag kan jag ju då säga :P

If I should stay
I would only be in your way
So I'll go, but I know
I'll think of you every step of the way

And I will always love you
I will always love you

You, my darling you

Bittersweet memories
That is all I'm taking with me
So goodbye, please don't cry
We both know I'm not what you, you need

I hope life treats you kind,
And I hope you have all you've dreamed of
And I wish you joy and happiness
But above all this, I wish you love

I will always love you
I, I will always love you
Darling I love you
I'll always, I'll always love you

Saxofon solot är så jävla snyggt i den här låten.
För övrigt är den också helt underbar :)
(v

Kommentarer
Postat av: Anonym

saxofon! :D

2008-09-12 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0