torsdag

Jääj. Vad har jag gjort idag? ;) Tänker ja inte tala om. Haha.
Hade orienteringsdag igår. Fytti h*lvete, trist som attan men tog alla kontroller. Gick mestadels, trampa ner mig. Klafs, klafs, klafs låt det! Kul. Men som tur var så var det på sista kontrollen. Mycket glad över att jag tog tävlingsbanan. Slipper ja det nästa år :) Härligt, det är då det är gött å leve.
Tony var sjuk idag, så vi slapp historian :D Yes! Åh vad gött. Jag är glad. Har vi tur så är han sjuk imorn också, då blir jag ännu gladare. Slutar klockan 10 i så fall! :D men dumt att ta ut nåt i förskott. Han är säkert tillbaka bara för att vi har dubbeltimme, och kommer missa så många dubbellektioner framöver. Kul. Nej! Måste stanna och träffa Charlotta imorn halv 12 kom jag på! Tusan också. Jaja, var glad, var glad. Var glad i din herre och Gud!
Yeah.

(v

Kommentarer
Postat av: Lollan

Å allt är som vanligt på solberga ser jag, hehe :) Glad att ja slipper de nu.. :)

2008-09-05 @ 09:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0