söndag

November och frost.. Det hör ihop. Och det är precis vad det är varje morgon jag vaknar. Är det något träd som har kvar sina löv så är det efterblivet.
Höstlovet är till sin ända och jag har varit dålig på att skriva. Månadsuppehåll, har nog aldrig hänt förut på bloggen.
Och nu har jag suttit framför datorn i två timmar utan att ha hunnit mer än några rader. Om jag säger såhär:
Andy Mckee
Erik Mongrain
Tommy Emmanuel & Lizzie Watkins - walls
Då har jag åtminstone sammanfattat slutet av höstlovet! Det har varit väldigt bra :D
Och sistnämnda artist kommer till Arvika till veckan och det finns fortfarande biljetter! Jag tänker nog gå :) Han såg ut som en gammal tråkig gubbe på planschen men någonting i helgen fick mig att ändra mig och jag tror inte ja kommer ångra mig. Men nu måste jag gå och keka om ja ska orka spela med Camilla och Mariette!

If there is any hope for love at all,
some walls must fall
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0