torsdag

Äntligen är det muntliga historia provet över. Jag är glad! Gjorde det förut, vill helst inte kommentera hur det gick. Svarade inte på så mycket, är inte så nöjd, men nu är det gjort i alla fall. Tony har räknat ut att vi bara har tre historiatillfällen kvar. Gött på ett vis men det kommer bli tomt när lektionerna för Tony försvinner. Faktiskt :( Bara massa oseriösa med Kristina. Fast sen har vi ju musiklektionerna då och musiklärarna känns nästan som mentorer. Vi har börjat spela på "Panta mera"-låten på ensemblen nu. Haha!
Imorn är det fredag vilket ska bli så himlans göttit :D Jag ska inte göra nåt speciellt i helgen förutom att följa med pappa, Ann-Cathrine och farmor på julbord på Tvällen. Va så längesen jag gjorde nåt själv med dom så det ska bli kul! Imorgon ska Camilla och Mariette sjunga tillsammans med kören i missionshuset, så jag följer nog med mormor och morfar dit. Sen måste jag göra recensionen av Tartuffe och läsa i engelskboken, har knappt börjat på den och den ska vara färdig om en och en halv vecka. Det finns att göra. Till veckan har vi matteprov också och det måste jag verkligen öva på för jag fattar inte mycket av det vi håller på med nu. Bara 3 veckor till jullovet imorgon! Tiden springer iväg :)
(v

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är snart ett år sen vi gjorde den ultimata nyårsfesten, äms :) damn va fort det gått.. Vill vara med er på nyår iår med. Hoppas det går!

miss those times..

2008-11-27 @ 20:28:43
Postat av: emmelie

snart ett år sen :O fort har det gått! jajjemän!

2008-11-30 @ 12:45:37
Postat av: anki

:P fort ja, minst sagt.. meeen, hoppas på ett bättre 09. :)

2008-12-01 @ 19:42:53
URL: http://ankinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0