tommy emmanuel

JÄÄÄÄVLAR VA BRA HAN VAR! :D
Titeln C.G.P (Certified Guitarr Player) förtjänar han verkligen, jag fattar vinken. Vilken gôbbe!
Jag tycker synd om alla som inte köpte biljett och åkte dit, eller alla som köpte biljett men inte åkte. 250kr var det lätt värt, det hade varit värt det dubbla faktiskt. Han var ensam på scen men fyllde den helt. Så äckligt bra gitarrist! Fy tusan, herregud, det var sjukt! Som Virre sa, jag tror aldrig man kommer få uppleva någonting sånt här igen. Det var lite lustigt, precis innan konserten när vi väntade på Linnea så kom han och smög förbi oss. Virre bara "var det han?" Jag och hennes syrra titta oss omkring "vaddå?". "VAR DET HAN!? Han gick precis bakom ryggen på dig!" Blev helt i extas. Coolt! :) Superbra konsert, nöjd som fan! Fast det saknades ju en grej.















(v

Kommentarer
Postat av: Anonym

.. och vad saknades?

2008-11-09 @ 16:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0