ritzveckan, torsdag

Sent hemma idag igen. Oväntat :P
Idag har vi röjt lite grann och kört grejer från musikskolan och riggat i caféet på Ritz. Sen har vi hunnit repa ensemble låtarna tre gånger så nu kan vi dom ganska bra. Det känns förvånansvärt lugnt inför chocken faktiskt. Imorgon är det konsert/redovisning/hela köret och då kommer det nior från Gunnarsby, Koppom och Arvika. Sen kommer det lite mer folk också, förhoppningsvis. Jag har ingen aning om hur allt kommer hända så just den biten känns ganska rörig. Vi har repat discolåtarna på stora scenen typ tre gånger idag och det låter riktigt bra :) Och vad roligt det är när folk säger det, då blir man mer peppad. Och Alexandra är duktig på att uppmuntra alla som är med på hennes låt :) Hoppas det låter lika bra imorgon och på lördag bara. Sen är jag inne i ett tröttsamt stadium just nu då vad jag än sätter på mig känns obekvämt. Antar att jag börjar bli sleten. Alla timmar efter skoltid börjar göra sig påminda.. Mindre kul.
Förresten, idag var jag hos Therese en sväng och kollade på råttorna. Pyttesmå i jämförelse med seniorerna, men söta. Och ännu sötare blir dom när dom blir handtama. Nästa helg ska jag passa dom. Roligt för mig! :)
Imorgon ska vi ha konsert :) Bara att ladda och peppa sig själv! Bäst ja tar kvällen nu. Godnatt.








(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0