ritzveckan, lördag

Kulturchocken är över. Va fort det har gått.
Sjöng lite kör imorse, satt vid monitorn ett slag, tror inte ens jag har nuddat mixerbordet idag. Hur som helst, har spelat ensemblelåtarna och solat. Solot igår gick mycket bättre än det idag, men men, jag är rätt nöjd ändå. För övrigt så har det gått bra. Chocken är "invigd" och genomförd, det har varit kul! Nästa år är det våran tur att showa. Men innan dess, efter sportlovet, så drar vi på turné :) Det ska bli spännande att se vart det bär av. Då måste jag höja svårighetsgraden lite. Shit vad inspirerad och peppad jag blev till att bli bättre på musik nu då. Jag har fått så många intryck av dom här dagarna, sett så många duktiga folk. Blir så avundsjuk! Men "övning ger färdighet"! Tänk om jag kunde ta mig i kragen och lägga ner mig. Jag är verkligen sugen på det nu.. Så fort historian och matteprovet är över. Imorgon ska jag upp och jobba hela dagen. Det blir en fin helg det här.. Hmm, varför känns det som även nästa vecka kommer bli påtaglig och en aning jobbig.

Estet som vid såna här tillfällen känns som en enda stor familj :)
       
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0