parkhallen

Snart snart snart ska jag åka till Aschtan. Ska åka med Virre in till stan och så ska vi gå på Tommy Emmanuel i parkhallen! :) Damn, jag är nöjd. Hoppas konserten blir bra, jag har mina förväntningar på honom. "The best guitarist I ever heard" sa Eric Clapton, jag måste tro honom.. Enligt Tobias skulle han vara rätt så grym. Och det är tack vare han och hans version av walls, som jag kom på att jag skulle skaffa biljett. Han gjorde en rätt ok version av den låten förra helgen nämligen :) HELT ASBRA VAR DET FAKTISKT! Herregud.
Jobbade igår efter spelningen på gunnarsby. Var lite smått oseriös, sprang runt med en råtta på axeln. Dom är så söta! Sugen på att skaffa mig två!
Imorse gick jag ut och jogga med hundarna innan frukost, sen åkte jag till mormor och åt middag och sen satte jag igång att städa akvariumet. Nu går det i två veckor till, alltid lika nöjd när jag har gjort det. Imorn kväll ska jag spela med Camilla och Mariette i missionshuset. Sen äre ny vecka igen, jävlar va fort tiden går! :O Vart tar den vägen!? Det är ju snart kulturchock, lucia och jul. Och jullov :D
en vecka
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0