måndag

Idag är jag verkligen hur trött som helst. Orkar inte med nåt, har suttit och gäspat hela dagen. Bättre blir det inte av att vi har datakunskap, men har suttit här i nästan 2 timmar, så snart är det över. Hur många som helst har gått hem idag också. Antar att de har haft en hård helg.. Eller så är de bara sjuka. Helt sjukt va trött man kan va! Inte så konstigt kanske, i fredags var vi i Köla, i lördags var jag på Elins konfirmation och på söndag var jag på Rasmus och Eskils.
Fick reda på imorse att vi ska vara förband för 2:orna på Svea på fredagkväll.. Just nu har jag ingen lust med det. Till helgen är det Charlotta också. Det kmr gå i ett! Just nu vill jag bara hem och sova!! Fast har alldeles för mkt att göra ;s Imorn är det nationellt prov i matte del 2 och orientering på gympan, på torsdag ska hemtentan i kulturhistoria som vi fick innan helgen vara klar och inlämnad och på fredag är det naturkunskapsprov. Har ingen ork, det kanske beror på att jag somna vid 2 i natt. VILL INTE! Fuck. Fattar inte hur Sara orkar vara på topp med allting hela tiden. Hon sitter här bredvid och jobbar helt ambitiöst. Galna människa.. Fast hon ska ju utomlands till Turkiet den 29:e och vara borta en vecka så hon måste vara ambitiös. :|
It's not a time to break down.

Miss you
(v

Kommentarer
Postat av: Marika

de är verkligen skitjobbigt nu å ni har de nog värre än oss haha, men de är ju inte länge kvar nu!;)

2008-05-13 @ 18:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0