feels something like summertime

Nu är det definitivt dags för Bon Jovis summertime. Har ni inte den så rekommenderar jag er att ladda den omgående. Det är bråttom för det har blivit något som vi nästintill kan kalla för sommar! :) Björkarna har slagit ut, inte fullt, vilket är bra för man vill ju njuta av den här tiden till fullo, men de är på god väg och jag kan inte bärga mig! Det ska bli så himla roligt med sommar, speciellt om det blir fint väder.
Det har varit dåligt med uppdatering här på bloggen men jag har inte varit inne på datorn och känner att det bara är onödigt att skriva massa trams speciellt nu när det är fint väder. Dessutom så har veckan varit proppfull så det förklarar en del det med.
Förra helgen var jag till Ikea en sväng med morsan och Madde. Jag köpte ny tavelbelysning och inte så mkt mer, får försöka vara lite sparsam, HAHA. Förra gången jag var där handlade jag för hur mkt som helst. Köpte en soffa, fotpall, tavla med ram till och en tavelbelysning då också, lampa, lådor och massa skit. Det gick då på ett par tusenlappar och jag betalade i alla fall två själv, så det blev en del. Denna gång blev det bara nåt på två-trehundra så kände mig rätt nöjd :) I söndags var jag på spelning i Köla. Det var nån slags gudstjänst med födelsedagsfest efteråt. Väldigt hippt :P Haha, men det blev lite pengar och att öva sig är aldrig fel :)
I onsdags hade vi nationellt prov i matte och fuck säger jag bara. Det sög hårt och jag kan inte ha fått bra betyg, i alla fall inte på första delen utan miniräknare. Känner mig helt körd ;s Direkt efter det hade vi historia och det var inte nån i klassen som orkade hänga med på vad Tony sa. Han märkte det till och med :P Var tvungna att stanna kvar i Arvika efter skolan också för på kvällen hade vi spelning. Vår första spelning med klassen faktiskt! En solidaritetsspelning. Det gick hyfsat, men det är gött att ha det avklarat! Det har blivit sent varenda kväll denna vecka och jag blir så förbannat trött på morgonen, men det är fler som blir det :P Haha.
Det händer så många sjuka saker i skolan nu också, allt detta med klasskampen som treorna håller på med och allas humör verkar ha stigit. Till och med mitt :) Nu springer alla i leggings, kort- eller trekvartsbyxor och linnen och ligger och solar ute. Det är så underbart! Haha, lite kul var det härom dagen då ID3 åkte pulka, bob, tefat osv i trappen i matsalen. Vi satt precis bredvid trappen så vi såg rätt bra tills alla folk kom och rava sig upp framför. Det var kul :) I natt campa dom och teknik, natur och ekonomi i skolan. Rätt kul det med! Och just det. I matsalen i förrgår eller nåt, så bokstavligen flög Sandra upp från sin stol och halvskrek. Då kom en geting och susa förbi och vi börja slå och fäkta, baha och folk vände sig om och kolla som fan. Haha, eller när Bella knuffa till Isak för typ en vecka sen så han snubbla omkull med brickan och välte all mjölk över Anders och Karin. Det var inte så kul men klantigt i alla fall och värt att nämnas här ;P Hihi.
Imorn drar vi tjejer till Köla och grillar :D Det är så fint vid vattnet och mysigt. Ska bli kul att träffa alla och prata. Konfirmationer till helgen också :) Countdown: 24 skoldagar kvar.
Ha det bra i det fina vädret suckers =D
So long,
(v

Kommentarer
Postat av: Lollan

Hej gumman! :) nja, de blir nog ingen fest eller middag direkt.. Vi åker ju till Grekland på lördag efter studenten så vi har inte planerat nåt. men man vet aldrig vad som händer, hihi ;)
kraam på dej

2008-05-09 @ 12:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0