söndag

Seriöst :P Vad jag känner mig bloggnördig denna helg, haha. Det var inte bra. Så trögt att va inne på datorn. Ja då kan man ju fråga sig varför i hela friden jag sitter här? För jag har ingen lust att röra mig nånstans i nuläget. Imorn börjar skolan igen. Gött å leve :D

Det skulle inte bli nåt annorlunda om jag sa vad jag tkt va? Sådär rent ut. Jag är så trött på att springa runt och veta det jag absolut inte vill och få det bekräftat gång efter gång jag kmr in på sidan, men ändå så stannar jag kvar i samma gamla dumma tankebana. Ja Jävlar, visst är jag olyckligt kär :P Men jag ångrar ingenting, shalalala. Det var så jävla roligt och spontant och fritt. Skulle göra nästan vadsom helst för att få uppleva det igen :D Och bara få sträcka sig efter dig. Gud så glad jag blir vid tanken ;) Tänk att kroppen reagerar så, det är nåt speciellt med kärlek. If I could turn back time, if I could find a way :D Haha, det är dumt att sitta och längta tillbaka till saker men jag blir så glad av den känslan. Fast det sänker mig att veta att du har kul med nån annan nu :P Kul, det var väl ändå ett förträffligt bra ord emmelie XD Oh yes, jag vet, jag är förträfflig. Nej det är väl dags att hitta nån ny att kära ner sig i. Japp ;) När nu den tiden kmr. Hoppas den kommer snart! :D För att sitta här och halvt dö, det har jag fan i mig inte tid med,
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0