sommarplaner

Hmpfr, eftersom jag nu har gjort allt jag skulle göra idag (förutom GEMUn, HAHA) så skriver jag en till blogg, generös som jag är idag :)

Pär frågade om jag ville sommarjobba på Statoil i år. Tveksamt om jag har tid med det även om det vore kul :)
Ska kolla vad jag har framför mig under de kommande månaderna.
Mars: Kalas i Karlstad. Påsklov om 3 veckor. Fatta vad härligt :D Rene Rama Natta
April: Solidaritets spelning med klassen. Pappa fyller. Även Valborg :) Kanske nån mer fest.
Maj: Konfirmationer. Födelsedagar vilket betyder partyparty och länsfestival UKM! Charlotta.
Juni: Student, skolavslutning, födelsedagar, Danmark!
Juli: Spelning, Arvikafestivalen (en dag möjligtvis :D), Bruce Springsteen, kusten, Violen 50år!!
Juli/Augusti: Resterande sommarlov :) Hoppas på nåt fy helvetes kul.
Och så har vi ju Hamnfesten också!
Hinner jag jobba? Tveksamt ;P

Take me down to the paradise city
Where the grass is green and the boys are pretty
Oh wont you please take me home :D

(v

Kommentarer
Postat av: Lollan

Låter som en härligt fullspäckad och rolig sommar! :D
Kraam

2008-03-05 @ 09:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0