påskdagen

Glad påsk kanske jag ska börja med att säga! Även om det var igår man skulle ha sagt det.
Fy fan rent ut sagt. Idag mår ja inte mys. Min tå är metallic blå och ja kommer antagligen tappa nageln. Det gör så helvetes ont så det går inte att beskriva och jag fryser och mår illa om vart annat. Vet inte hur många gånger ja intalat mig själv, sen jag gick upp, att nu är det fullständigt bra me såna här extrem grejer. Typ stukat tån, kan röra på den men det gör så förbannat ont så jag tror jag går åt. Omöjligt att gå på den!
Igår kom vi hem vid tre, minns inte så mkt av hemresan. Gunnel hämtade och jag körde gimmie five med Madde tvåhundrafemtio gånger tills hon blev trött på mig. Snygga tatueringar har jag idag också. Hela armen full med autografer av Jocke, Hager, David, Förs, Johanna och Jossan. Tror det var alla åtminstone. Eller tror det står anki också och så har nån skrivit love med röd penna fast det är typ borta. Kanske Jossan för hon använde röd penna, haha :P Högerarmen åt pöjkera, vänster åt flickorna..
Och my face ser ut som hej kom och hjälp mig. Inte för att nån har ritat men för att ja är typ rödflammig, Bengt höll på att skratta ihjäl sig imorse. Känner mig som en levande död. Nästan värre än onsdan detta. Mina byxor är ner-gôrade och ja har sträckt mig i korsryggen. Påskaftan 08 gick ta mig fasen till historien. Men festen var kul och de va jävligt roligt att Jossan kunde ha fest :) Och kul att det kom så många som det gjorde! Fast nu får de att va bra med sprit. För man blir fan inte lycklig, åtminstone inte när man är mindre lycklig sen förut. Kände mig lite sådär lagomt gött med fram till snappsarna, där skulle jag ha stoppat.
Det är världens finaste väder ute också och här sitter jag med världens segaste reaktionsförmåga, en blå tå som pulserar och en rygg som värker som fan. Nu vet jag vart jag ska tillbringa resten av dagen.
Jag vann över Marco i singstar i alla fall. Lalala! :)
Tack för en händelserik påsk,
(v

Kommentarer
Postat av: lojs

usch, låter inte gött..
haha, men erkänn, det var kul!
så länge det varade liksom. haha.

2008-03-23 @ 16:49:31
Postat av: emmelie

jo klart det var roligt :) fast de blir inte bra iblann. haha :P

2008-03-23 @ 18:50:32
Postat av: jossan för fan

emmelie... helt ärligt. Vem som hellst borde ju fatta att 16 snapsar, eller vad du nu tog, inte är bra. :P haha! Jag är inte dum mot dej, ta inte det här på fel sätt. Men ändå:P jaja... jag hoppas iaf att du hade lite roligt :)

2008-03-25 @ 23:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0