onsdag

Superfint väder idag :) Trist att det är snö ute bara. Jag som har längtat så mkt efter vår efter den kassa vintern som va och nu har det kmit typ 10-15 cm snö. Ganska deprimerande. Men efter snö kmr solsken och idag äre helt underbart ute, så därför har jag varit ute mest möjliga. Varit i Charlottenberg en sväng på förmiddagen för Martin skulle klippa sig och när vi kom hem därifrån va jag ute och gick, gav hundarna och hästarna, hängde tvätt. Allt sånt man kan göra utomhus. Fast sen va jag tvungen att gå in och dammsuga och bädda rent i sängen och nu satte jag mig jämt här. Hungrig som jag är :P Ska till Louise ikväll, undra om vi får nåt att äta där? Hon har flyttat till Ottebol, ska bli kul och se hur hon har det nu :) Mandiis ringde förut och fråga om hon fick åka med oss dit så hon kmr snart. Kul :D Hörde något om att min telefon har kmit också. Wiie =D
Bye losers,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0