lördag - degdag

Nu har jag varit uppe i en och en halv timme. Det är så otroligt att jag har gått in för att lägga mig tidigt, speciellt på ett lov. Jag kan inte fatta det själv. Jag som alltid brukar lägga mig typ 1, 2 på natten när vi har ledigt :P Och sen gå upp vid 12. Men inte detta lov inte! Idag gick jag faktiskt upp sent emot vad jag har gjort förut under veckan. Då har jag vaknat vid 8 :)
Nu har jag börjat med läxor igen också :P Haha. Har suttit med GEMUn lite och tragglat en 3-takts övning med massa synkoper. Fast det är inte så svårt om man tänker efter vart taktslagen kmr. Nästa sida ser däremot inte så lätt ut. 32:ondelar och fullt med 8:ondels pauser. Jaja, vem bryr sig :P

Idag är värsta segdagen. Jag inbillar mig att den till och med kmr vara segare än imorn. (För imorn är det söndag och dom dagarna är alltid sega.) Det känns så. Har ingen lust till nåt för tillfället, kanske beror på vädret och att jag är superförkyld och trött. Slemmet lixom stockar sig i halsen, ja närmare detaljer vill ni nog inte ha. Sportlov, ja jag känner att jag har sportat extremt mkt. Vid närmare eftertanke inget alls förutom mina promenader. Jag som till och med vid förra veckans slut tjöta om att jag ville ut och röra på mig, typ springa. Men då hade jag ont i halsen istället! Åh vad jag känner mig oaktiv. Har lust att bli frisk! Och få lite sommar och sol :) Fast visst, veckan har bjudit på rätt många fina dagar. Det är härligt :D
Va och klippte mig igår hos Janni. Topparna och klippte upp det typ. Plus att jag har skaffat mig lite lugg, en spontan idé jag fick när jag satt där i stolen. Undra om det vore fult med lite ljusa slingor också? Kanske blir randig då :P Har ingen lust att se ut som en zebra faktiskt :P
Känner absolut idétorka när jag sitter här framför datorn också. Kanske skriver något trevligt senare om jag kmr på nåt. Haha.

22.10
Nu känner jag igen mig i melodifestivalen. För lite mer än en halvtimme sen gick Charlotte Perelli och Linda Bengtzing vidare till finalen i globen. Yeah. Trots Charlottes lite, förlåt mig, plastiga utseende så kan jag inte klandra henne för jag tkt om henne :) Och vad gäller Lindas outfit. Grr, haha XD Snyggt! Enligt mig så har dessa två tjejerna skrivit historia med sina uppträdande och sin musik. Inte ikväll kanske, men tittar man på dem i det stora hela.. Ja vem vet inte vem Bengtzing och Perelli är? Rävarna är tillbaka :D Det var nåt annat emot förra veckans Upp o hoppa med Frida feat. Headline. Herregud HAHA,
ha en underbar dag imorn och sov gott, det ska jag göra :D
(v

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig om melodifestivalen! haha. det var ren skit de tre första gångerna, men linda bentzing ägde ju! haha. sen håller jag med dig om charlottes utseende.. alltså, hon ser ju bra ut - MEN KLÄNNINGEN! omg.. hur kunde hon röra sig!? haha. tyckte bara det var synd att fronda inte gick vidare, för jag gillade den låten :D
pöss

2008-03-02 @ 00:03:37
Postat av: emmelie

härligt!

2008-03-02 @ 13:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0