fredag

- Den bästa dagen under veckorna då skolan gäller :P Haha. Fredagar är härliga!

Inte rört min fick-almenacka på hela lovet. Slutade röra den veckan innan påsklovet, men nu har jag rört den. Det börjar bli dags för det igen. Inte rivit nåt blad sen fredagen den 14 mars och på den dagen står det naturkunskapsprov. Kommer inte ens ihåg om vi har fått tillbaka det än :P Veckan efter där på skärtorsdagen var det vårdagjämning och vad om inte sommartid på söndag :D Ja, ni läste rätt, sommartid. Natt till söndag ska vi ställa fram klockan en timme och får därmed sova en timme mindre. Tur att det är på söndag väl och inte på måndag!
Till veckan är det redovisning i KUHI och vi har inte övat ihop oss ett smack så till veckan blir det hårt. Det är inte förrän på fredag som tur är men känner jag svenskalärarna rätt kommer de vara jävligt snåla på svenskatimmarna. Usch vad jag är skoltrött. Inte bra :P
Just nu är det tö-väder. Det är bra tö-väder också, för solen sticker fram och det regnar inte så det är perfekt. Det har tagit riktigt mkt snö hos oss. Kanske för sista gången i vår om vi har tur. Väntar på värme och sol nu, och galna dagar :) typ 52 dagar kvar tills sommarlovet, tappade räkningen när mobilen förstördes. 1 april på tisdag också, glöm inte att lura mig, suckers.

Varför känns det som nånting står i vägen. En stor svart jävla klump på tre meter i diameter täcker friheten och trots att jag vet att jag kan ta mig runt den så går det inte för den saken är för stor. Känns som nåt sitter ovanpå axlarna och hänsynslöst bara trycker ner.
Förra året var jag inte så invecklad. Glömde bort att det fanns en morgondag, och slog bort gårdagen. Levde bara för stunden. Det saknar jag!! Eller känslan på 9:ans show. Adrenalinet som exploderade. Haha, fan va kul :) Då fanns det ingen stor svart klump som stod i vägen och skymde sikten. Då va jag bara jag och ibland tkt jag saker och ting va skit, då var jag verkligen förbannad men tog hand om det. Och ibland var saker bara bäst och då fanns det absolut inget som slog den känslan. - Just learn to breath for once!

Ska till Amanda ikväll :D
Hon fyller år på måndag. Grattis till AK ;D

(v


Kommentarer
Postat av: söffi

gimme five, sup som en haj :D

2008-03-29 @ 12:21:34
Postat av: Lollan

Hoppas du får en trevlig kväll! ;P
pusskram

2008-03-29 @ 19:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0