fredag

Igår va det Rena Rama Natta och vi höll till hos Madde och förfestade innan. Super roligt :) För så mkt mer roligt blev det inte..
Efter att ha snappsat något av det äckligaste jag ha druckit (shotmix lakrits) BLÄÄ, så åkte vi in till stan. Usch, jag mådde så dåligt där ett tag, men hur som helst så åkte vi i alla fall. Det första vi gjorde va att gå bort på mix mix parkeringen där vi träffade nån och sen upp mot Bokia. Herregud, va nära det var att polisen stannade oss. Jävlar, det var inte alls roligt. Sen gick vi runt eller nåt och ner till hamnen för det var inte SÅN JÄVLA polisrullians där nere! Då hade Madde tappat sin telefon, detta med telefoner tkr vi inte om :P haha. Dyra saker. Så Madde och Anki gick iväg för att leta efter den. När vi sedan skulle ta oss ifrån hamnen var det nästintill omöjligt att ta sig genom buskarna så jag blev liggande ett tag. Fast tack vare Marika kom ja upp rätt snabbt ändå och vi gick upp mot Timmys. Drag? Nää, det var det dåligt med. Vid sporthallen var det inte heller värst mkt drag så vi gick bort till Malin Gustavsson för hon hade fest. Efter det gick vi ut på stan igen och träffa Jossan och gick sen ner mot Timmys slash Viktors för att kolla om det blivit mera livat. Vid Timmys va det dåligt med folk och vid Viktors var det godkänt åtminstone. Träffa Jocke, Marco, och Rasmus och eftersom att det snöade följde vi med Rasmus in i hans lägenhet ovanpå Sveders där vi slutligen spenderade resten av kvällen/natten. Han hade en slags konstgjord spis som jag blev helt kär i. Tio gånger mysigare där inne än där ute i alla fall! Det var så himla varmt och gött framför den så jag bosatte mig där efter en tids vistelse tillsammans med de andra i vardagsrummet. Jocke Pettersson kom och efter att ha pratat med honom för första gången igår så verka han vara en kul typ :) Mathias och Sondre kom ner på 'bakgården' så vi gick dit för att hälsa på dom! Värst vad populärt det har blivit att snagga sig. (Jocke och Mathias kan känna sig träffade) ;D
Nåja, kvällen kan sammanfattas som mkt kul hos Madde, men roligare partykvällar i stan har jag nog varit med om! Och när jag ändå är igång..
'Orkar inte gå ut med alla fjortisar'? Men VAD gjorde du ute då? Patetiskt. Du är ju inget annat än en själv och ärligt talat. Jag fattar inte hur nån som är så emot dricka, väljer att vara med dig? Du är säkert smart, kan säkert vara trevlig ibland men du bevisar ständigt raka motsatsen. Det kanske är för att jag går omkring och tänker på det, vem vet. Ja förstår bara inte, and it will be..
en olöst gåta.

never again.
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0