söndag

Ja, nu var det ett tag sen jag va här på bloggen och under den här tiden så har det hänt jävligt mkt. Ordentligt mkt!
Skrev sist den 15:e och det var dagen innan naturprovet. Fick tillbaka det i fredags och hade precis MVG, gött :) Då blev jag glad! Samma helg var det Charlotta och det slog förra årets Charlotta x10. Inte alls fel var det ;)
Veckan efter hade klassen terminsredovisning på Konsthallen och det gick ju hur bra som helst. Gud, va kvalité på framförandena om man tänker efter. Bettan, Karin, Linnea, Alexandra och Stina gjorde en liten musikal-sketch som va skitbra. Ja, alla var jätteduktiga och jag måste säga att jag ser fram emot nästa års ensembleprojekt då vi ska ut och turnéra några dagar. På måndagen skulle jag och gitarrgruppen redovisa Hotel California och det gick bra det med, förutom att ja sjöng en mening fel och att vi ökade som sjutton när sången kom in :P Men det märkte knappt jag! Det är gött att ha det överstökat i alla fall. Hade historiaprov i onsdags och jag och Karin gjorde terränglöpningen i torsdags på håltimmen. I fredags hade vi trädtest i naturkunskapen och engelskprov och sen fick vi sluta efter det. Sen på kvällen ordnade vi en liten överraskningsfest för Madde vid Fjällsjön. Det var sköjj :) Somna vid typ halv 1.
Igår va det Maddes födelsedag och Jössefröjda. Sofia kom hem till mig en sväng innan och sen så drog vi till stan vid 9-tiden. Fick två LP-skivor med Bon Jovi och en fotlänk med treklöver som ska bringa lycka av Madde. Hon tkt jag behövde det och tre mer passande presenter kunde jag inte ha fått :D Blev skitglad! Jössefröjda som sagt, rätt ok i början, åkte lite bil då men sen blev det bara drygare och drygare och ännu drygare. Gick upp till Sandra en sväng som hade erotikparty men då hade alla utrymt stället så då vände vi och gick. Gick ner på stan och knalla - det var segt. Sen gick vi ner till hamnen efter Magda och Anna, satte mig på en bänk vid järnvägen och prata med en kärring :P Sen kom tåget och bara blåste förbi. Riktigt uppfriskande, påtal om ingenting ;) Gick upp en sväng för att säga hejdå sen, vilket innebar att gå runt hela stan och sen tillbaka till busskuren utanför station. Där blev vi upphämtade av några 20-åringar från Töcksfors. Haha, och det blev riktigt komiskt! Va hemma vid tjugo i 4 och la mig vid 4 typ. Det var helt ljust ute! :) Kmr ihåg sist när jag var hemma vid 4. Det var roligt det, haha ;)
Har dataprov imorn och måste helst lämna in cubaseuppgiften denna vecka. Flyttade fram svenska provet tills på tisdag, klassiker 1,4 mil på onsdag och på torsdan är jag ledig, för ska på skolavslutning. Dop till helgen, till Sofia på lördag kväll kanske och spelning på söndag kväll. Sen har ja bara matte och GEMU-prov kvar :) Och en historia redovisning, sen mina vänner tar 89:orna studenten * och på fredan är det skolavslutning. Shit, det här är ju helt galet! :D
Countdown -08: 8 skoldagar kvar!

& vi får väl se vad som händer i sommar. Jag utesluter inte undret ;)
Tomorrow maby!

(v


Kommentarer
Postat av: marika

skönt, nu är de snart slut på skolan:D

2008-06-01 @ 19:37:32
Postat av: Lollan

2008-06-02 @ 16:42:30
URL: http://lollan89.blogg.se/
Postat av: Lolan

oj, oj.. Fullt upp ser ja men snart är det slut.. :) Då kan man äntligen få njuta av sommaren!Vi ses på dopet till helgen i alla fall :)Ska ni ut nåt på lörda kväll då? Kraam

2008-06-02 @ 16:45:25
Postat av: söffi

det är bra, uteslut inget :D

2008-06-03 @ 06:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0