första dagen på sommarlovet

Countdown 08 över! Haha :P Jääj, nu äre sommarlov! Trodde aldrig, aldrig, aldrig sommarlovet skulle kma. Det har känts så långt borta hela tiden och det har varit fullt upp i skolan, världens fetaste omställning och skillnad emot Gunnarsby. I början av höstterminen ville ja ingenting hellre än att vända tillbaka till Gunnarsby. Nu känns grundskoletiden som ett bra och positivt avslutat kapitel. Jag skulle inte vilja vända tillbaka nu :P Nu är ja nöjd.
Skolavslutning i fredags och jag kan inte kma ihåg vad jag gjorde? Jo, just det! Var och övade med Sofia och kompbandet inför Eda träffen. Sen va ja ute en sväng på kvällen, det regnade och var kallt som ett as och åkte hem vid 12. Drygt men jag var glad ändå :) Gött å slippa..
Upp vid halv 9 på lördan, sjöng 4 ggr. 2 låtar själv och 1 tillsammans med Sofia 2 ggr. Life is a highway, älskar den låten! :) Kollade på carwash och Sofia blev så inspirerad att ja lova henne en strippstång i 18-års present. Får kolla på erotikshopen på Eda :P Hon vann till och med bilshampoo och en tvättsvamp oxå på sin lott, vaddå perfekt!
Dretväder igår. Åkte till Jocke en sväng på eftermiddagen och va där till typ 10 :) Lika roligt som alltid. Såg på Arn, åt kebabtallrik, stre, va ute och gick :) Fick reda på att jag gått vidare till delfinalen för P4-tävlingen på Olssons brygga på Arvikafestivalen fredagen också. Wiie :D Åkte till Laila och spelade låten, för var hos Lennart Wikstrand imorse och spelade in materialet som ska skickas till kapellmästaren. Längtar tills det blir varmt och fint väder! :D 10 dagar kvar till Danmark och jag ska ha askul! :) Here we come!!

(v

Kommentarer
Postat av: söffi

JAA, danmark :D

2008-06-16 @ 16:10:02
Postat av: änks

fyfan va kul allt kmr bli :)

2008-06-16 @ 16:54:42
Postat av: em

lätt att det kmr bli! ^D

2008-06-16 @ 19:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0