sista måndagen

Oh yes :) Det är sista måndagen innan sommarlovet. Fast det känns som vi redan har gått in i ett slags för-sommarlov. Dagarna har tunnat ut sig grymt mycket och nu återstår bara denna förbaskade cubase-uppgiften sen är jag färdig inför sommaren. Gjorde matteprovet idag och det gick rätt bra.. INTE! Det gick helt käpprätt. Jag är säker på IG, så säker att jag slog vad med Madde om en varm choklad. Lär väl knappast få reda på hur det gick innan sommaren, kanske lika bra det. Jag vill inte veta! :S
Ikväll har jag varit på audition för Värmlands radion på Olssons magasin och spelat en ny låt från Laila. Juryn sitter, som på estet, med miner som man inte kan läsa nåt ifrån. De som går vidare från denna audition (typ 10 st) får spela den 4 juli (festivalfredagen) på Olssons brygga med husband bakom sig. Rätt coolt det då :P Keka kek på brygga innan vi åkte hem också ;)
Nästa sikte inställt på fredag och lördag då det framför allt är skolavslutning, sen fick jag reda på att det blir rep inför Eda träffen och så har vi ju spelningen på lördag. Hö, jag kanske missar examensdraget ute på stan på fredagen för att vi ska repa vid 8-tiden! :S Gissa om jag blir irriterad. Det finns nårra få anledningar till att jag inte vill missa det ;P
Mitt rum ser ut som ett notbibliotek också och jag har övat fruktansvärt dåligt på Redneck woman, Bed of roses och Life is a highway. Sanningen är att jag inte har övat nåt alls! Bäst att ta tag i det NU. Efter den här helgen är det läge att känna sig lättad. Då väntar förhoppningsvis sol, party och lite impulsivitet om man kan kalla det så :) Ser fram emot.. :D
Nu har jag suttit i en timme ungefär och övat alla tre låtarna och jösses va många fel jag har upptäckt. Rättat en massa nu ju! Det var tur jag satte mig. Måste repa med Sofia oxå!
Countdown 08: 2 skoldagar. (Imorn blire karlstad)
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0