gunnarsby examen

27 grader - snacka om gött sommarväder :) Det är ju helt fantastiskt, kan inte bli bättre!
Varit på 2 examer idag. Första skolavslutningen 8.15 då lågstadiet tog och nästa 11.15 då det var högstadiets tur. Allt för rektorns dryga tal :P Haha. Nej, det ena för Martins skull och det andra för Jocke och Rasmus. Och uppträdandena :P Det är fan alltid roligt att se! Och Gunnarsby ger mig så trygga vibbar. Något gammaldagsa kanske men det ligger ändå mig varmt om hjärtat. Nu har dom sommarlov i alla fall! :) 
På tiden jag varit hemma har ja hunnit bada Berry och han har hunnit rulla sig i gruset och så har ja tagit ut isn't she lovely tills på lördag. Har fixat doppresent också :) Nu bär det nog av till Häljeboda!
Imorn är det första Åmotsparken också, får se om vi pallar oss dit. Fernandoz spelar, wow, sist jag var där ramla jag omkull i skogen och tappa bort mina 200kr som jag skulle ha ifall att jag skulle gå in. Då låna jag 200kr av Sofia istället för att gå in och sätta mig på gräsmattan i 5 minuter under tiden Madde var och kissade! Alltså var det som att slänga 400 kronor i sjön. Gött liv. Nej nu ska jag nog gå och färga i utväxten innan vi drar :)
Ta vara på solen! :) 
Countdown 08: 4 skoldagar kvar.

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0