oh! gravity

Ja, emmelie larsson lever!
För er som undrar varför jag inte bloggar oftare så är det för att mitt liv är litee för ointressant för tillfället för att läggas upp på en internet sida. Iofs så är det aldrig speciellt intressant men jag har inget behov av att sitta här just nu. Åtminstone inte när det är sånt pangväder som det är ute nu! Men nu satte jag mig i alla fall. Stupid kanske xD Trött på blogglayouten också, varför går det inte att göra en blogg snygg nån gång! Det finns roligare saker att sysselsätta sig med just nu kanske ;)
Slåttdana är igång till exempel! Asså det känns lika bra varje år när alla är sysselsatta med nåt. Och nu har vi strålande väder ovanpå det! Strängläggningen brukar vara min uppgift och än så länge är det helt okej, det brukar vara riktigt roligt till och med. Sen kan det ju vara så att jag varje år brukar köra med Bon Jovi i headsetet också. Låtar som The Distance, Everyday och You had me from hello. Det höjer ju stämningen en aning kannnnnnskeee ;)

Cyklade nästan på en huggorm förut. Den var ju död då men jag skrek ändå, fast var ju tvungen att kolla lite närmare och peta med en pinne. Dom är så fruktansvärt otroligt söta, INTE men kan ändå inte hålla mig ifrån att kolla. Nyfiken kallas det.

Här har ni en liten konversation ur Sagan om Ringen triologin som är en av dom bästa filmerna jag har sett :)
Är dom inte charmiga Aragorn, Legolas och Gimli ja säg då! För att inte tala om Merry och Pippin. Haha! Tänk om man levde lika spännande som dom. Äventyr efter äventyr. :D

Hur tar man upp trådarna från ett gammalt liv?
Hur fortsätter man när man i sitt hjärta börjar förstå att det inte finns någon återvändo?
Det finns vissa saker som tiden inte kan läka... Vissa skador som går alltför djupt, som blivit bestående.
"Dit & tillbaks igen. En hobs berättelse av Bilbo Bagger"
- Herr Frodo? Vad är det?
- Det är 4 år på dagen sen Väderklint. Det har aldrig riktigt läkt.
- "Dit & tillbaks igen. En hobs berättelse av Bilbo Bagger. Jämte Härskarringen av Frodo Bagger." Ni skrev klart den.
- Inte riktigt. Det finns plats för lite till..

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0