torsdag

BLÄÄ! Jag hade skrivit ett inlägg och så blev det borta när jag tryckte på förhandsgranska. Usch, vad jag hatar blogg! Att dom aldrig kan fixa nåt, det brukar bli så för andra också så det är inte bara jag som är knäpp. Och detta med att man inte hittar sina kontakter, det är ju himla surt.

Shit, vad sent klockan är :P Inte för att jag brukar somna så tidigt, jag ligger alltid vaken en stund och kollar mig omkring och låter tankarna flyga iväg på annat håll. Men det är sent ändå.

Imorn ska vi "mentorsbarn" som jag så fint kallar oss, det vill säga jag, Amanda, Sofia, Jossan och Madde åka med morfar till Bengt och Kristina och hälsa på! :) Lille Bengt, han är så himla söt! Kramgoare gubbe får man leta länge och noga efter! Det ska bli riktigt kul faktiskt :) Jag har varit där en gång förut och det luktar så.. Speciellt där :P Hahah. Det lär dom andra få uppleva imorn åxå.

Jag har precis duschat. Ska nog gå ner och kolla de sista tjugo minuterna på House of Wax. Har aldrig sett den förut, sett reklam och så, och första tanken som slog mig när jag såg tablån var att det var ännu en värdelös serie men ack så fel man kan ha! Det märkte jag när jag såg att den var typ 2 timmar lång. Och för er som undrar varför jag inte sitter framför tvn så är det för att jag behöver lite avbrott. Aldrig att jag skulle gå och sätta mig där och stanna på samma plats under 2 timmar, det är en skräckfilm vi pratar om. Sitter jag och blir inne i filmen får jag mardrömmar sen, tråkigt nog. Därför undviker jag helst det när jag inte har någon stor och stark person bredvid :D Hmm.. ;)

Peace!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0