söndag

Har haft spelning kl 11 i missionshuset här i Fjäll med Madde och det gick bra förutom att jag babblade bort mig på i stort sett varenda vers på halleluja, så allt blev huller om buller. Om nu någon märkte det! Jag fick mitt 2:a stipendium ifrån fonderna i kyrkan också :) Ett på 3000:- så jag blev glad förstås :D Men i bilen hem välter såklart förstärkaren och hamnar rakt på stipendiet som är inramat och färdigt, så både ramen och glaset rök :/ Som tur var höll pappret! Camilla frågade också om jag ville vara med den 17 februari och spela åt henne och Mariette på musikmöte här i Fjäll. Det säger man inte nej till. Det är inte alltför pjåkigt väder idag heller. I natt va det stjärnklart och påminde lite om en sensommar himmel :)
Just nu går mina största funderingar till dig. Om det verkligen är så å om det går att göra nånting åt det. För..

jag saknar dig.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0