lördag

Bortsett ifrån att jag har; lyssna riktigt noga; varit ute och cyklat för första gången efter den cykelklassikern då jag fick så extremt ont i röven, så har det varit en riktig slappdag idag. Ett ganska tydligt bevis på det är att jag har haft på mig ett par sunkiga träningsbyxor och en ful t-shirt som jag ibland sover i. Usch, det är inget vidare, det är roligare att vara i farten :D Mwohaha, och vad säger vi nudå.. Nu ska vi börja bearbetningsfasen, eller inte XD Jag blev ganska förbannad förut men nu tar vi djupa andetag ist.. Nej nu ska jag försöka inte va alltför tillbakahållsam med allt vad jag känner, utan try to live my life. Även om det innebär att man skämmer ut sig, för hey! anki vad va det du skrev? Lev idag och vänta inte tills imorn och fyfan där fick du till det :D <3
Så VAFAN, NU LEVER VI LIVET IST! :D
btw) tack amanda :D

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0