torsdag

Den jobbigaste dagen - ett ganska enkelt konstaterande. Dagen har varit förbaskat krävande och jag har faktiskt bävat inför den hela veckan. Det har varit så himla mycket och helgen kommer vara lika fullspäckad om inte något ovanligt händer. Nåja, det är ganska roligt. Jag tycker om att vara i farten. Det känns bäst så, man känner sig mest effektiv då. Vad har hänt under veckan då?
Både farmor och mormor, den ena snart 70 och den andra över 70, ja de lyckas med det mesta. Farmor är hemma nu och det är bättre med henne så jag är glad för det :) Och tro det eller ej men i tisdags drog sig mormor på trappen och bröt handleden. Det är till att ha flyt! Så nu är hon gipsad och kan inte använda högerhanden på ett par månader. Inte så kul! :s Men tur att det inte var något allvarligare som lårbenshalsen som brukar ryka på äldre.
Idag har jag haft mina 4-på-raken sånglektioner och på gemensam sjöng Martin, Elisabeth, Sandra, Sara, Nina och Elvira. Nina sjöng en låt av Whitney Houston och den satt säkert som damn, jag vet inte vad. Och shit, Elvira ska sjunga Songbird på lördag! Kan ju tänka mig hur det kmr låta. Excellent. Den låten har jag velat sjunga hur länge som helst. Kompet har bara varit i vägen för mig :/ Men dagen har varit seg. Seg seg seg. Längtat efter ledigt, helg, lov, ja vad som helst! Men snart är det dags också. Imorn efter kl 15.20 får vi helg. Och det ska firas med att dra till Charlottenberg till Hager och Lollan och festa :) Trots att det bara är helg vi får då. Och drälla omkring med Anki och Sofia i själva Charlottenberg, får hoppas att vi inte råkar ut för nåt mysko. Haha! Vi ska feta upp oss på McDonald's innan också. Bra mat det :P Sen på lördag är det UKM och klassfest i stan. Får hoppas det blir roligt :) Madde och Karin har planerat några saker, ja tänker kontrollera om de går i stöpet eller om de sätts i verket. Hej där parkbänken!
Söndag blir det konsert i missionshuset. Jag hoppas inte det går åt vänster i alla fall. Det vore lite trist efter alla övningar. Vi får göra vårat bästa! :)
Jag vill sjunga Right to Be Wrong - Joss Stone :D
Hej vååår 08!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0