tisdag

Blogglayouten har ändrats igen. Ja, det är bara att vänja sig vid många olika förslag på denna sida. Har bara mixtrat lite själv med den och resultatet är väl inte precis slående. Jaja, jag orkar bara göra lite. Sen är jag uttråkad och tycker att bloggen är jobbig.

Idag vaknade jag typ halv 8 av att Ann-Catrin skickade ett presenttips till mig. En kokbok till farsan :P Så när jag ändå var vaken, gick jag upp vid 8 och åkte till Åmot vid 10-tiden för att ta min andra vaccinationsspruta. Nu har jag ett fult plåster högst upp på vänsterarmen, fast det syns inte. T-shirten räcker ner över det. Mormor följde med och vi åkte till Charlottenberg och åt på sjukhemmet. Nån thaigryta, gött i alla fall :) Så jag är mätt och belåten trots att jag snart ska iväg igen och äta med gänget på centret. Ouff, orkar inte proppa i mig pizza :/ Vi får väl se vad jag äter. Äter jag inte blir jag hungrig när vi kommer hem till nån istället. Jag och min otroliga mage, jag vet hur den fungerar. Fast vid ett skede i mitt liv i somras så åt jag inte på två dagar! Otroligt. Då kollade jag på istället och hade annat kul att tänka på :)
Idag är vädret skittrist, men eftersom det var helt perfekt igår så kan jag inte begära nåt idag. Man får verkligen ta vara på de fina dagarna. Men jag tkr ändå att våren kan spara sina fina dagar till sommarlovet, för då lär det behövas. Förra sommaren bjöd inte på det bästa semestervädret direkt. Kanske tur att jag jobbade såpass mkt som jag gjorde. Haha, typ hela sommaren ^^ Men den var mkt mkt bra ändå :D Nej, lamt sagt. Det var helt underbart!
Imorn bär det av till Karlstad. Gött! Jag, Madde, mamma, Gunnel, Gittan och troligen Rasmus, Martin och Gustav. Vi ska på IKEA och dra varvet på Bergvik tror jag. Ska kolla om det finns nåt att ha på benen. Finns inga snygga jeans på centret men affärerna lär väl gå bra ändå tack vare alla norskar. Charlottenbergs affärsliv har normännen att tacka för mkt. Nåja, Madde kmr väl snart :)

reality kicks in,

(v

Kommentarer
Postat av: s

to the faithful departure *

2008-02-28 @ 10:42:19
Postat av: Anonym

i'm sorry, s

2008-02-28 @ 16:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0