måndag

Ja tänka sig! Det är måndag igen. Tiden går så himla fort och jag älskar det just nu. Redovisningar bara rinner förbi och idag har jag redovisat datan. Förra veckan gjorde jag matteprovet som verkligen var hur svårt som helst, och så gjorde jag engelska bokrecensionen muntligt, ja om ni läste bloggen jag skrev i början på förra veckan så vet ni vad mycket som skulle till att ske förra veckan! Fest hos Hager i fredags och det blev enligt mig riktigt dragigt xD Och tro det eller ej men jag, Sofia och Anki tog oss ifrån Örnvallen till Konsum parkeringen utan att dricka upp den sista redbullen. Helt otroligt! Jag hade skitkul. Och vad gäller järnvägen.. Jag fattar inte! Men jag tror jag låter det vara så. Förr eller senare kanske jag förstår!
I lördags hade vi klassfest och jag förväntade mig inte så mycket. Till en början blev det lite törrt men sen när alla kom igång blev kvällen lyckad! Vi hade förfest hos Sandra, körde en ganska utdragen version av "jag har aldrig". Men det var ganska komiskt, många avslöjanden XD När klockan blev 8 drog vi oss ett helt gäng till Bella. Kul :) Där fanns också några avslöjanden och komiska saker. En viss Sloberg spydde i slasken, mådde inte så bra så hon halvt däckade klockan 10, men försvann först ifrån lägenheten runt halv 11-snåret med Karin. Jag hängde inte med när dom lämnade lägenheten. Poff så var dom borta! Men kul var det. Stina och Sofia hade en tendens till att somna en del iaf :) Stina va på så härligt humör! Hon höll igång till kl 5.
Efterfesten hade tydligen hållit på till ungefär halv 6 :D Och jag skratta som fan idag när jag fick höra Sandras utdrag om den efterfesten. Så himla kul! Träffade fiol-Anna som är tsms med Hannes också och vi bestämde att vi ska cykla till Fjällsjön i sommar och bada :D
Spelade i söndags, mådde finfint eftersom jag höll mig nykter under lördagskvällen :) Och det gick som smort verkligen. Vi kunde låtarna. Mkt nöjd. Till helgen är nästa spelning på Köla Hembygdsgård. Och påtal om spelningar! Vi var på UKM i lördags, satt och jäste inne på Parkhallen i 4 timmar. Jag hade träsmak i röven och ganska ont i halsen när jag gick ut därifrån. Shit, vilken klass det var på bidragen i år. Jag är så himla stolt över min klass :D Och över Metaphor; David, Joel, Martin, och deras nya trummis. Fan va äg dom är! Satt som smort det med. Stolt över Louise är jag såklart också som ställde ut sina mästerverk :) Och över de 3 filurerna i estet 2:an, jag skratta så jag höll på att gå åt. Gör ett nummer som heter Star Wars medley och står och uppträder helt seriöst med "näspipor"? Så roligt :D Jag har haft en mkt bra helg!
Bara en vecka kvar tills sportlovet nu och första dagen är avklarad på den veckan. Engelska prov på torsdag, hoppas på G i alla fall XD Kristina brukar inte göra speciellt svåra engelska prov men just för att det är ett grammatikprov så vettu hon gör det skitsvårt!

I got a half tank of gas
and if we run all the lights
we'll slip across the border
on the wrong side of right
and just like Butch and Sundance, we'll ride until the dawn
sippin' whiskey, singin' cowboy songs
on the right side of wrong
BON JOVI <3

Ha en bra vecka,
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0