måndag

Jag gjorde ett försök att ta mig in på den här sidan men datorn verkar ha tagit ut semester för det tog minst 5 minuter att ladda sidan. En tvåveckors vacation bort nånstans härifrån vore inte fel. Jag skulle dessutom önska att jag fick åka med någon. Dra nånstans med 'noll7s erbjudande fortfarande serverat på ett silverfat framför näsan, färdigt att roffa åt sig. Frestelsen har aldrig varit starkare kort och gott sagt xD
Jag tänker inte skriva min standardmening när det kommer till måndagar, d.v.s. att det är en ny fräsch vecka på G. Okej, jag har redan skrivit det, så vem bryr sig. Innan jag kom in på den här bloggen förut så tänkte jag va lite nyckfull och sno nästa låts titel och innebörd på min slumpvalda spellista och skriva i den genren men så blev det inte. För bloggen krånglade och nu har spellistan spelat i alla fall 3 låtar sen den första take me away - lifehouse. Och till en helt annan låt: But something happened, for the very first time with you. My heart melted to the ground, found something true and everyone's looking round 'thinking I'm going crazy. Och nästa låt på min spellista är best of you med mina kära foo fighters. Det var väl ändå en av sommarens höjdpunkter! :) Nog tjatat om sommaren, det kommer en ny, men just nu är det vinter. Haha kort sagt.
Datakunskap dubbeltimme idag, och gubben klarade stå och tjata om några nätverk och en server i en hel timme. Jag beundrar hans seghet. Under den genomgången satt jag inne med ögonen på bilddagboken och jämt inte gjorde ett skvatt och andra timmen satt jag på Powerpoint. Drygt, slappt, kanske gött till och med. Tills man får damp på datorjäveln. Imorn är det ingen vanlig skoldag, vaddå gött! Imorn blire bowling och ut och gå med nilssåån, bara en massa mas och kul förhoppningsvis :)

I'm a seeker. För hittar jag inte det jag vill ha så söker jag vidare ända tills jag hittar det, och nu går jag in djupt på mig själv igen! Orka. Men jag saknar diiiig. Så if you leave, please don't take my heart away. Ge mig en envägsbiljett till dig och jag tar den :)
(v

Kommentarer
Postat av: anki

baha !:D tveka inte ens. Vi kmr masa och krossa ;D spec. om vi får ngn rolig tsm på promenixeeeen XD hahaha! XD sköööj!

2008-02-04 @ 22:25:00
URL: http://ankinilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0