lördag

& spelning ikväll. Sjuk på det också för självklart har jag dragit på mig halsont och en förkyldning. Allt sitter som en propp i min näsa och då frågar jag mig själv hur jag ska lyckas bra ikväll. Tog ut några nya låtar i förrgår och slängde ihop som jag ska ha med.. Och förkyldningen.. Den vill inte sluta göra sig påmind. Fast vad beträffar halsen så har den redan blivit bättre tack vare det varma vattnet med honug :) Det är A&O!

Fint väder, så jag har såklart varit ute och gått :) Det är så himla härligt när det börjar gå mot vår. Man får nya krafter och blir som en ny människa. Just nu skiner solen in genom mitt fönster och gör en skugga på sängen. Och jag lyssnar på Open your eyes med Snow Patrol. Vårkänsla!

Har inte så mycket mer att tillägga, förutom att det är sportlov :D Tack gode gud!
Ha det bra!

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0