elviers 1-års dag

Believe it or not, för exakt ett år sen hade Yngve disco i Charlottenbergs folkets hus och för att vara ärlig så förändrade den kvällen mitt liv. Enligt mig och Sofia var det den kvällen allt stöp, och jag kan nog inte säga att jag ångrar mig. För jag hade så grymt kul så det är svårt att beskriva. Samma kväll träffade jag också koppomsböset Anki och det blev riktigt bra det med! :)
Vad gjorde jag igår? Efter att jag och Sofia landat i Charlottenberg med tåget så åkte jag och mamma ner på centret eftersom att jag skulle jobba. Där fick jag träffa Sarah för första gången, en ny arbetskamrat och återigen måste Dyrego få en guldstjärna för de anställda. Jessica har lyckats med att anställa de bästa. Under tiden jag jobbade såg jag Nanna och hon kom in och pratade en sväng :) Det blev inte så mycket för hon lyckades dyka upp samtidigt som gårdagens mest krävande kunder äntrade affären, men allt gick bra!
Efter att jag jobbat färdigt kom Amanda ner på centret och vi köpte dipp till chipsen som hon hade hos sig, för att sen gå hem till henne och umgås. Roligt som vanligt! Vi käkade revbensspjäll, riktig midsommarmat tyckte jag det smakade som :) Vi pratade minnen och situationer och mycket kul blev sagt :) Tror inte jag var i säng förrän halv 1!
Idag har jag övningskört till Gunnarskog och varit ute mest möjliga. Ikväll går melodifestivalen av stapeln och det ska bli spännade att se faktiskt. Jag skulle vilja hinna se I'm legend innan det blir mörkt ute också. Annars lär jag sova dåligt i natt. Haha!


Dagens väder: Strålande sol :D 6 plusgrader och marken täckt av is.
Ha det bra, 

(v


Kommentarer
Postat av: sofia

nope, jag ångrar mig inte!
det stöp på ett extremt bra sätt :D

2008-02-10 @ 11:13:43
Postat av: emmelie

det gjorde det definitivt :D

2008-02-10 @ 14:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0