onsdag

Precis gjort färdigt engelskrecensionen. Den blev lång, det känns drygt att läsa den och inte bra att jag inte fattar slutet på min bok. Imorn ska jag ha bokprat så jag bör fatta slutet även om man inte ska avslöja det. Nåja, det är den sista inlämningsuppgiften jag ska göra innan jul i alla fall. Nu är det verkligen snart slut! Det är bara till veckan kvar, sen har vi jullov. Jag är lycklig! Men inte julklappsfärdig.. På den fronten måste jag lägga på ett kål. Jag har fixat en julklapp än så länge och det är till pappa för 400kr. Shit! Dyrt! Och till helgen kommer jag inte hinna köpa några julklappar för jag jobbar, båda dagarna. Jag får köra hårt till veckan istället.
Idag har min dag bestått av inställd kulturhistoria, tränat i simhallsgymmet, tränat i atletgymmet och dubbeltimme ljudteknik. Jag hade jätte roligt dom timmar jag inte varit aktiv - gjorde inte ett piss. Köpte tv-spel till Martin eftersom han fyllde år igår. Men jag är nöjd över att jag har fått röra lite på mig i alla fall. Dåså.. What to do now. Nu ska jag skriva ner nårra stödord till bokpratet imorn tror jag, sen ska jag kila ner och färga i utväxten och duscha och resterande tid typ jamma lite musik, se på tv, kanske(?) städa akvariumet. Har en pianoläxa som ligger orörd också.. Hemskt ovanligt.
I övermorn är det lucia på skolan och nattöppet på centret med luciatåg från kandidaterna i Eda. Carin, Sara, Sabine, Madde och Sofia. Jag får göra det jag är bäst på, få folk att skratta under mycket allvarliga situationer. Jag klarar i alla fall få igång Madde, det är vetenskapligt bevisat.


(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0