onsdag

Gissa vad, jag har slarvat bort Saras usb. Grattis till mig, och mitt förbannat rotiga jag som inte gör någonting annat än slarvar just nu! Gaah, dessutom har jag vänt på dygnet så jag är  äckligt trött på morgonen. Sådär hemskt komatrött, då man knappt kan få upp ögonlocken. Därför är jag väldigt trött på mig själv och obekväm känner jag mig och dåligt humör blir jag på. Julklappar har jag bara fixat till två personer än så länge och det är snö och is ute så jag kan inte gå ut och springa nånting så det irriterar mig också! Berry har jag inte varit ute och gått med på år känns det som och har jag verkligen lust att lägga ut 5300 på ett akvarium? Nu när det är julklappsshopping och mellandagsrea snart.. Tror jag går åt alltså, det känns som allting går mig på nerverna. Men det kommer gå över, bara jag får vända tillbaka dygnet, vara ute i friska luften och ta några djupa andetag. För snart är det lov! Nya tag igen efter lovet. Då blir det ljusare också. Tror det är den här årstiden som gör att man blir så trött och sleten. Sleten på sig själv, ååh, irritersamt!
Julkonsert imorgon. Julavslutning i övermorgon. Sovmorgon på lördag :) Spelning på söndag.
(v

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är inte ensam nattuggla alltså ;)

det kommer allt att bli bra det här! bara man får lite lugn och ro

<3

2008-12-18 @ 06:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0