nyårsafton

Inte lika långt inlägg som förra året vid den här tidpunkten men ni nöjer er nog med detta också!
Första jag gjorde imorse var att få syn på en av årets snyggaste vinter-soluppgångar. Och nu när jag sitter och tittar ut är allt täckt av frost, det är typ 15 minus ute och jag höll på att frysa ansiktet av mig när jag var ute och sprang med hundarna förut. Iskallt, men så himla fint :) Vilket bra väderslut på 2008 om man tänker efter. Snart är det nytt år! Är inte det vansinnigt eggande! :) Vad det nu är med det som gör mig så flamsig. Vi blir myndiga, jag blir det väldigt sent tyvärr, men jag har ju massa kompisar som får körkort och som jag ska åka snålskjuts på, om dom vill ha med mig. Fast okej, jag ska betala bensinpengar annars kan jag se mig själv som dissad alla utekvällar. Men det ska bli vansinnigt roligt och vi ska vara galna och lyssna på massa musik, typ ACDC, Guns n' roses, Gyllene Tider osv :) 2009 borde bli året. Inte värt att önska för mycket men det vore jävligt kul :) Nu ska jag springa och duscha och börja göra i ordning lite smått för ikväll. Ska äta hemma eftersom mamma fyller och sen ska vi partaja i Charlottenberg. Ska bli mkt kul! :) Tänkte jag skulle skriva ett nyårstal, det vore väl ändå lite festligt men det har inte blivit nåt för mig än för ovanlighetens skull. Ja tror jag fixar att göra ett när jag väl står där nere, det gick ju alldeles utmärkt förra året!

Gott nytt 2009! :) LIFE IS A HIGHWAY.

(v


Kommentarer
Postat av: anki

2009 booorde bli året som sagt.

men nyårstal måste du ju hålla, :D haha

2008-12-31 @ 14:05:44
URL: http://ankinilsson.blogg.se/
Postat av: söffi

life is a highway and i wanna ride it all night long!!!

2009-01-01 @ 11:57:47
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0