måndag

Missade tåget imorse tack vare att Bengt är så seg på morgonen, och missade därmed sånglektionen fast imorse var det dyng-glint så han hade en anledning till att köra sakta. Det gick i 50 ungefär hela vägen ner, det var ungefär vad det kändes som när vi i vanliga fall brukar hålla 90-100 ner till tåget. Fick sitta och vänta på stationen i 45 minuter, pratade med Marco och sen efter 20 minuter kom Sara så då fick jag sällskap. Kom in till stan och hade pianolektion, ljudteknik efter det och sedan lunch. Sen hade vi GEMU och engelska/svenska. Jag och Madde tog bussen hem 5 över 2 och åkte ner på centret med Gunnel. Träffade på Gittan. Var in på djuraffären och skrev upp mina timmar, samtidigt som jag kollade på akvariepriser. Mycket sugen på ett 240 eller 300 liter! Det får bli när jag anser att jag har pengar för jag har nämligen shoppat 4 skor idag. Ett par för 800, d.v.s. riktiga joggingskor som ska vara bra för ryggen (dom ska jag få av Bengt) och sen 3 par stövlar så nu behöver jag inte längre beklaga mig över min stövellöshet om man nu kan uttrycka det så. Nu har jag tre! Fast jag ska få dom av mormor i julklapp så snart tillkommer 700 kr på mitt lönekonto! :) Då har jag pengar igen och kanske blir mer stöllig på akvariumet och vilken storlek som skulle vara bäst..
Nu sitter jag och lyssnar på Rent. Så bra :) Övar på Glory, som är en låt därifrån - svinbra. För att inte tala om Seasons of love. Börjar bli avundsjuk på Malin som har sett den musikalen. Den är jag också sugen på att se!

(v

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha Seasons of Love har ja i sångläxa xD

2008-12-27 @ 13:14:34
URL: http://lollipopis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0