lucia noll 8

Då var den också gjord för min del. Har gått luciatåg gånger tre idag. Det är kul! Jag gillar luciatåg. Men i år gick det inte så bra, insatsen var bara sådär halvt okej. Vi sparar det bästa tills nästa år, tror vi, då vi är treor ;) Förra året var roligt också. Hoppas att nästa blir vårat bästa luciatåg och att nån gör bort sig fast på ett sätt som inte förstör luciatåget helt. Haha, älskar det. Hoppas på nåt skrattanfall snart också. Vore underhållande!
Vänta är värdelöst, det gör bara att tiden går långsammare men visst har jag skärpt mig lite med bloggandet? Lagom är bäst.
Julkonsert till veckan, det ser jag fram emot för det är verkligen mys! Hoppas på ett bra jullov, en bra jul och en bra nyårsafton. Sen hoppas jag självklart och önskar jag mig att nästa år blir bra. Nej, grymt bra faktiskt. Och kul och minnesvärt. Varför inte! Det ser jag fram emot.

(v

Kommentarer
Postat av: Lollan

Ååh, va mysit med lucia firande. Saknar det lite faktiskt, inge sånt på högskolan tyvärr.. :/



Jo, det har du allt gjot. Jättekul att du bloggar igen, tycker jag :D

2008-12-12 @ 16:41:30
URL: http://lollan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0