julafton

Julafton! Liksom alla andra har jag också ganska svårt att förstå att det är just idag. Men vi har ju en gran i vardagsrummet och jag öppnade paket imorse och åt julskinka och kollade på datumet som visar att det är 24 december så allt tyder på att det är just julafton idag. Över mina axlar, ner på armarna och ner på skrivbordet springer Fräs. Det är en råtta :) Och nu sprang hon över tangentbordet så jag får radera en massa :P Hon är helt underbar! Ni skulle se henne. Jag är nämligen råttvakt åt Therése som är i Dalarna på julfirande. Har 4 stycken hemma nu, så nu är det upp till bevis om dom skräpar ner en massa och luktar.
Snart ska vi åka till mormor och käka och så kommer väl tomten så småning om. God Jul allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: ANKI :D

GOD JUL =D

<3

2008-12-24 @ 23:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0