pjyamaspartyyy

Var på pjyamasparty igår hos Karin i Arvika :) Jag, Madde och Virre. Det var kul, knasigt att gå runt på stan i pjyamas och handla mat. Ja, herre :P Såg på Sweeny Todd och Spiderwick. Rätt bra faktiskt, trodde dom skulle vara sämre. Fast jag var inte så uppmärksam, jag, Karin och Virre satt och nickade till under båda filmerna. Karin tror jag somnade till och med och missade slutet på Spiderwick men hon hade sett den förut så. Det var kul :) Hon har en jätte mysig liten lägenhet. Vi lagade tacos och åt oss proppmätta på både det och våran 82,50 kr godispåse!



Nu dricker jag saft, det var gött. Imorn ska jag iväg och spela. Fick liksom reda på det imorse för då ringde en gubbe och sa att han hade gjort upp det med mig för längesedan fast jag i själva verket aldrig har hört nånting om det. Han måste ha fått för sig att han har pratat med mig för det stod ingenting i min kalender och jag har inte hört nånting om det. Jag blev sur, men jag ska iväg imorgon i alla fall. Tänk om jag hade varit upptagen med annat då! Förstår inte hur folk kan missa något sånt :P Jaja, bara att le och se glad ut. Kan ju inte bråka om det.
I torsdags följde jag med Madde, Gunnel och Gittan till Gunnarskog. Åkte till Lidsjötorpet. Hälsade på Johan och Linns råttor, Todd och Diesel. Skitsöta, Todd var jätte tam och det kittlades riktigt hemskt när han klättrade upp i nacken. Skrämde Eskil, haha det var så roligt :) Alltid roligt där!

En riktigt gammal högstadieflirt.
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0