tisdag

Va verkligen astrött imorse. Herregud, jag klarar inte gå upp klockan 6. Det är alldeles för tidigt! Mellan 7 och 8 hade varit passande, varför måste man gå upp kl 6 ;S Varför måste skolan börja 8, varför kunde den inte börja 9 eller nåt istället! Ååh!
Ikväll har jag jobbat. Det var helt okej, jag blir bara så irriterad när jag inte hinner göra allt jag vill innan klockan är 8. Jag har aldrig kommit ifrån affären strax efter 8, jag är alltid färdig mellan tjugo över eller tjugo i 9. Ärligt, jag måste verkligen börja planera bättre. Få lite struktur, använda huvudet kanske. Kom in en jätte trevlig kille, eller han var väl typ 40 år men han hade två ciklider som var ett par decimeter stora. Han hade ett 650 liters akvarium. Vaddå STORT! Det är nånting annat emot mitt 120 liters det. Jag vill helt plötsligt ha ett större. Vad coolt det hade varit :) Han rekommenderade ett 540 liters, minst. Han tyckte det var lite. Sen tipsade han mig om en kille i Skoghall som odlar fiskar, han hade tydligen jätte bra service och hur bra koll som helst. Kollade hans sida. Akvarieinterior.com. Värt att åka dit och titta! Jag blev så sugen, ååh varför måste jag alltid skynda mig att köpa grejer. Fast i och för sig så skulle det gå rätt fort att sälja mitt 120 liters. För 2,8 eller 3 kanske, med möbel. I affären kostar det 3600 så det är rätt bra pris ändå! Och då tjänar ja lite på det :) Nej, det får nog bli en senare fråga. Mamma går nog inte med på att ta in ett 360 liters akvarium eller större. Wiiiho! Akvarie interiör i Skoghall blir det i alla fall snart ;)

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0