hamnfesten 08

Igår var jag, Sofia och Louise en snabbis hos Madde innan vi åkte in till stan. Madde lockade håret på mig och jag hade till och med mer volym än vad Sofia brukar ha :) Åkte till Arvika tjugo över 9, lyssnade på Amanda Jenssen och Brolle hela vägen in :P Träffade massa kända folk på stan, träffade Stina, Sofia och My påväg ner till hamnen och då skulle dom tydligen till Stina på förfest, eller vad man nu ska kalla det. Gick dit lite senare och kollade läget. Hon var dessvärre lite deppig men mysig lägenhet hade hon och när vi träffade henne lite senare utanför området var det kul :) Var hemma runt kvart i 3 eller så tror jag. Minns inte riktigt vad klockan var :P Jag övervägde att inte köpa nån biljett och det är ju knappast så att jag ångrar det idag! Sparade 100kr, det är jag bara glad över :) Det var roligt ;) Då kan jag med gott samvete gå in idag för 150kr eftersom mamma är generös och betalar andra halvan.

Imorse gick jag upp innan 9, åt frukost och gick ut och gick långtur med Molle och Berry :) Var hemma vid tjugo över 10 tror jag. Det var inte alls fel med frisk luft! :)

Fick ett sms av Jossan igår kväll, om en liten tjej som inte lever längre. Jag bara 'va?! när jag hörde åldern. Fyy vad hemskt :( Hur fruktansvärt är det inte? Hur kunde det hända? Jag förstår ingenting. Jag blir helt.. Va, bara. Inte för att det inte är hemskt att göra så när man är äldre men hur kan man fatta ett sånt beslut när man är så liten? Hos de flesta människor så finns det i alla fall en slags spärr. Vad är det som gör att man ser det som den enda lösningen? I synnerhet när man är så liten och har hela livet framför sig.
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0