valborg

Haha, fatta att det är valborg och här sitter jag, halv 11 och färdig för att lägga mig. Typ :P
Ingen skjuts till Arvika idag, gissa om jag var sur. Pröjsa typ 100 spänn tur och retur ifrån stan på nåt tåg ville jag inte hlr så det blev ett enkelt alternativ. En snabbis till Charlottenberg. Helt drygt var det. Några raggarbilar var i farten men inte många, typ en och annan volvo och mercedes också men inte så mkt mer. Träffa Amanda i alla fall och då blev jag glad :D
Varför inte lämna all skit bakom sig och se fram emot sommaren :) Nej, nu blire sängen.
Happy valborg och välkommen våren! Make my 2008 great.

(v

Kommentarer
Postat av: a

ja jävlar, du skulle kmit till koppom^^

2008-05-01 @ 01:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0