torsdag

Jag blir så himla glad av att vakna till en ny solig morgon efter en annan. Det får mig verkligen på bra humör. Och att drömma en ganska så bra dröm innan är inte helt fel det heller! Bara att man blir lite besviken när den inte är verklighet. Vaknade vid halv 9-tiden och solen lyste som bara den! Såhär glad blev jag då → ;D Helt underbart. Jag hoppas bara att det inte blir som förra året utan att det blir sommarväder i sommar också. Inte bara i början. Men det blir nog toppen får vi tro :)
Vi är lediga idag pg.a. solidaritetsdagen för att vi ska konsert den 7:e maj :) Plus att vi igår va ute och sjöng på torget vilket var ganska skönt :P Haha! Så eftersom att vi redan har och den 7:e maj ska samla in pengar hade vi inget att springa runt på stationerna i skolan för. Min kära moder behöver ändå in till Arvika så. Jag får väl dra på Martin.
Att göra: Läsa på idrott, naturkunskap och öva på piano. Börja fundera vad för barnlåt jag ska spela in och öva Hotel California. Sätta ihop program inför spelning i Mellbyn till söndagen.
Till veckan: Sista inlämning av naturkunskapen, dataprov, prov i idrott och nationellt prov i engelska. Valborg, Länsfestival UKM i Deje och spelning på söndag.
Försök peta mig av stolpen du! Lycka till ;)
Countdown -08: 32 skoldagar kvar ;)
(v

Kommentarer
Postat av: Lollan

Ser ut som om du har ett fullspäckat schema ;)

Jag hade historia som ämne på projektarbetet. Skrev om farmors släktgård, typ.

Snart, snart, är det sommarlov! :D

2008-04-27 @ 13:15:11
Postat av: lojs

åh, skaru till deje? :D :D :D

2008-04-28 @ 16:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0