tisdag

Wow. Idétorka direkt jag satte mig vid datorn. Ovanligt för att vara mig. Humm..
Hade i alla fall mitt första prov med Tony Utgårdh idag. Shit va svårt. Direkt jag såg första uppgiften blev jag bara: 'NEJ! Svarade på alla frågor, men glömde bort nårra saker om feodala samhället. Det var inte lätt så måste bereda mig psykiskt nu, får max G.

Nu ringde Sigrid och pratade om Malins dop den 7 maj. Ska sjunga 2-3 låtar i kyrkan, plus att jag fick veta en hemlis! Jävlar om det ska bli obetalbart att se folks miner! :)

UNDERBART VÄDER! :D
Countdown -08: 34 skoldagar kvar.
Ps. Inlägget publicerat samma tid som det förra.
(v

Kommentarer
Postat av: Lollan

Jaa, nu är det verkligen nedräkning.. Inte långt kvar till sommarlovet nu :)
Såg att du hade kommenterat i bloggen.. Nikke fick magomvridning å de gick inte å operera för han va så gammal :/

2008-04-23 @ 19:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0