SOL

Det är sol och har varit strålande sol ute i 2 dagar :D Vet ni hur glad jag är eller?
Jag och Magda hade inget för oss på den långa håltimmen idag så vi gick ner på stjärnhallen och köpte dricka och satte oss ute på en bänk nedanför musikskolan. Solen gick i moln ett tag så det blev lite kallt men den kom igen! Vi kollade på krokusarna och mindes hur början på estet varit. Vi satt precis framför trädet där alla stod och skrek och berätta om sig själva inför alla andra. Haha. Gräset har blivit gulgrönt utomhus och fåglarna kvittrar tills nio, halv tio på kvällen och jag bara njuter. Såhär vill jag att sommaren ska se ut, vädermässigt sett. Jag vill inte missa en sekund av den. Lust att träffa massa folk och göra roliga saker. Lust att vara ute sent, se solen gå ner och gå upp och vice versa. Lust att njuta av allt kul, all värme som förhoppningsvis kommer och allt solljus. Alla fina dagar, alla vänner, alla folk, alla killar :) Allt drag, allt lugn, allt mysigt tillsammans med nån snygg, allt badande! Jag badade en enda gång förra sommaren och jag tycker det är helt förfärligt. Det fanns inte nåt som hette badväder förutom sista veckorna innan skolan slutade.
Fattar ni hur kul det skulle vara med en till fest i Häljeboda? Eller i nåt kul i Gunnarskog, eller stan? Eller varför inte dra med sig ett gäng med folk till nån sommarstuga som jag hoppas blir av i år! Jag vill ha lite Maria Mena-känsla. Lite sena nätter, spännande saker, lite sånt man får pirr i magen av ;) Ni fattar vad! :D
(v

Kommentarer
Postat av: Lollan

Ååå.. Jag vill oxå ha en sån sommar! Vi får hoppas att det blir så, läängtar!! :D

2008-04-18 @ 17:04:53
Postat av: söffi

JAG FATTAR VAD DU MENAR :D

2008-04-19 @ 14:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0