massage

Jag skulle hem och få massage av Kent idag, nån svensk genuin massage eller något sånt och har känt mig riktigt nöjd över det hela dagen :) När jag kom hem var han redan här och hade ställt upp massagebritsen och gett mamma en behandling. Jag anade något när jag kom hem för hon såg inte speciellt avspänd ut och det såg inte ut som hon njöt där på bordet. Så efter maten skulle jag få massage i alla fall, och mina kära vänner.. JAG HAR ALDRIG KÄNT NÅGOT SÅ SMÄRTSAMT! Eftersom att jag har problem med ryggen och han hittade mina 'svaga punkter' efter bara några drag, eftersom det är en sån kurs han har gått vilket ingen av oss fattat förrän vi väl låg på britsen, så var det helt kört. Det gjorde nåt så inni helvete ont så jag höll på och gå åt. När han gjorde sina sista tag brände det som en eld över korsryggen och ut på höften att jag bet riktigt hårt i handduken för att inte skrika. Inte bekvämt för fem öre! Han hade blivit behandlad själv för samma sak och han sa att det var tur att han låg på en brits med ansiktet ner mot golvet, annars hade han dragit till massören. Den smärtan var totalt obeskrivlig. Jag har aldrig haft så ont i hela mitt liv! Nu ska Bengt få massage så nu ska jag gå ner och titta ;) Ha ha. Vaddå skadeglädje!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0