datakunskap

I DON'T LIKE IT!

Här sitter jag, färdig med all sorts ordbehandling och steker på min snurrstol. Sitter i en datasal på Solberga, och kollar runt, vad det nu finns att kolla runt på. Läst lite bloggar fast de flesta uppdateras väldigt sällan så. Jag får läsa lite gamla inlägg och nya bloggar istället.
Började dagen med dubbeltimme matte. Det gick otroligt trögt och jag kom typ två sidor, max. Tror inte ens jag hann så mycket, på en dubbeltimme! Efter det hade vi naturkunskap med helklass och direkt efter det GEMU. Det var meningen att vi skulle ha prov på onsdag men eftersom Sara var på utvecklingssamtal under GEMU-lektionen godtog inte Anna det så det blir inte förrän om två veckor. Nästa måndag är vi lediga och nästa onsdag är det Solidaritetsdag, så det är därför det inte blir av. Tjoo, det är helt sjukt vad fort tiden går! Den bara rinner iväg :P
Efter GEMU:n hade vi lunch och började datan 13.20, och här sitter jag nu. Snart slut på den, tack och lov :)
Magda åkte hem förut också! Hon mådde inte alls bra, hon hade sagt att det kändes som hon skulle svimma, sa Bettan och så hade hon blivit helt blek :( Fyy! Hoppas hon kryar på sig snart :D
Imorse när jag gick av tåget mötte jag Kristina, för hon skulle på tåget till Karlstad och gissa om jag blev glad! Hann aldrig prata med henne i fredags, det hann jag visserligen inte nu heller men nu fick jag åtminstone ge henne en kram. Den människan är verkligen god helt rakt igenom :)
Damn va drygt datakunskap kan vara!

♦  Ge mig sol och en fin sommar!

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0