vafaaaaan? `

VA I HELVETE !? ååååååh :S are you kidding with me? Hoppades fan inte att det skulle va så. Jag visste att det var så, jag visste det men ändå så, ja.. Är jag som jag är och bara.. Neej!
-                              Crash.
Som att tappa ett glas rakt ner i marken. På hård asfalt. Skrävorna flyger åt alla håll, ja det blir inte ens skärvor! Det blir bara kras! K-R-A-S. Öhh, va håller jag på med.. Jag vet fan aldrig vad jag vill! Ena stunden är det, åh njaa.. hm, jag vet inte. Sen bara; JO JAG VET VISST, FAAAAAN!
Förbannade skit. Och det var la som jag misstänkte en gång.. Men så bara, ja.. Gissa om livet kan förändras på ett ögonblick, och bara pågrund av ett namn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0