tisdag

-         Skrev aldrig någon riktig blogg igår Sofia ;) Och det var kanske tur!
Idag började vi 08.00 och slutade 08.55 med engelska :P Rätt perry schema det, passa mig perfekt! Så jag gick ner till Nordells, bra ställe det, och inväntade Madde som skulle ha ENS på AKM med Nisse. Hon slutade vid 10 men vid 09.01 ringde morsan och tala in ett meddelande på min tlfnsvarare om att mormor hade ärende till stan så dom skulle kma och pick me up. Wiihoo, så jag åt upp min krämbulle och varma choklad och dom kom och joinade mig vid 10-tiden. Madde misstänkte att fikat skulle ta länge så hon tog hellre bussen hem och var väl hemma vid kvart i elva eller nåt! Men det kanske var tur att jag stannade kvar också, för jag fick se Niss-Erik, den filuren har jag inte sett sen jag gick ur 6:an! Inte för att jag pratade med honom eller så men såg han gjorde jag!
Satt och filosoferade ett tag på parkeringen och skickade dubbelsms till Sofia och Anki som tydligen jämförde sms;en och insåg ganska snabbt att jag vidarebefodrade lika sms till dom! Haha :D Jag satt alltså och skickade samma sak till dom   (y)  Men iaf, så drog jag mig hemåt senna och på kuppen lärde jag också mamma, mormor att skriva sms. Får bli läxa tills nästa gång det, att dom ska klara av det. Sen rullade jag upp rullatorn på gårn hemma och gick in. Nu satte jag mig här och funderade på om jag skulle dra till mormor och använda USB minnet och få ut mina berättelser! Wöheeej ^^, Lyssnar på "Raise your voice"- soundtracket, "Watching over me"- Hilary Duff. So I won´t give up, no I won't break down, sooner than it seems life turns around. And I will be strong, even when it all goes wrong.. When I'm standing in the dark I'll still believe.. That someone's watching over, someone's watching over, yeah someone's watching over me.
Det var jämt jävligt gött att lyssna på den. Har lust på att dra härifrån. Fick värsta sommarkänslan förut på pakeringen! Shit xD Det var helt underbart måste jag säga! Såg vattnet vid hamnen glittra, satt där vi satt på Hamnfesten och jaa.. söp till! Men wtf, vi lever bara en gång! Och till er girls:  we´ll rock the house, för snart är vi på benen igen xD So I won´t give up!   (y) lyssna på låten så fattar ni ;)

(v


Kommentarer
Postat av: anki

jaföfaan, jag är snart på benen igen ;D även på alkoholsidan ;P HAHAHA ^^ just wait i say ;) haha! I'll be back on the top!

2007-09-11 @ 16:46:50
URL: http://ankinilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0